Alap szolgáltatáscsomag
Alap szolgáltatáscsomagunk tartalma:
- Központi iroda szolgáltatás, tárgyaló biztosítás
Központi iroda biztosítása, okiratok, adminisztrációs anyagok rendezett tárolása fizikailag és digitális formátumban, tárgyaló biztosítása találkozók lebonyolításához.
- Ügyfél nyilvántartás, adatkezelés
Partnereink saját adatbázisában az ügyfeleiket kezeljük, nyilvántartjuk, a szükséges dokumentumokat archiváljuk.
- Számla nyilvántartás
Az elkészült számlamásolatok kimenő bizonylatok, bejövő számlák, bejövő bizonylatok felvezetése az általunk partnerenként nyilvántartott cégadatokhoz.
- Bér nyilvántartás
A bérek és a bérezéssel összefüggő iratok nyilvántartása
- Jelenléti ívek kezelése
Jelenléti ívek kezelése, tárolása.
- Útnyilvántartás
Gépjárművek útnyilvántartásának vezetése, a kapcsolódó iratok nyilvántartása
- Postai ügyintézés
Cégünk postafiókjára is címezhető ki- és beérkező küldemények kezelése, feladása, fogadása, iktatása.
- Könyvelés előkészítés, kapcsolat tartás
A könyvelés részére összegzett nyilvántartások, házi pénztár, útnyilvántartás, bérpapírok, jelenléti ívek, beteg papírok biztosítása.
Szolgáltatásunk már akár havi nettó 80.000,- Ft-tól elérhető! Ezzel az alap
szolgáltatásunkkal is több munkatárs költségét megtakaríthatja!!!
