Alap szolgáltatáscsomag

Alap szolgáltatáscsomagunk tartalma:

- Központi iroda szolgáltatás, tárgyaló biztosítás

Központi iroda biztosítása, okiratok, adminisztrációs anyagok rendezett tárolása fizikailag és digitális formátumban, tárgyaló biztosítása találkozók lebonyolításához.

Ügyfél nyilvántartás, adatkezelés

Partnereink saját adatbázisában az ügyfeleiket kezeljük, nyilvántartjuk, a szükséges dokumentumokat archiváljuk.

Számla nyilvántartás

Az elkészült számlamásolatok kimenő bizonylatok, bejövő számlák, bejövő bizonylatok felvezetése az általunk partnerenként nyilvántartott cégadatokhoz.

Bér nyilvántartás

A bérek és a bérezéssel összefüggő iratok nyilvántartása

Jelenléti ívek kezelése

Jelenléti ívek kezelése, tárolása.

Útnyilvántartás

Gépjárművek útnyilvántartásának vezetése, a kapcsolódó iratok nyilvántartása

- Postai ügyintézés

Cégünk postafiókjára is címezhető ki- és beérkező küldemények kezelése, feladása, fogadása, iktatása.

- Könyvelés előkészítés, kapcsolat tartás

A könyvelés részére összegzett nyilvántartások, házi pénztár, útnyilvántartás, bérpapírok, jelenléti ívek, beteg papírok biztosítása.

Szolgáltatásunk már akár havi nettó 80.000,- Ft-tól elérhető! Ezzel az alap szolgáltatásunkkal is több munkatárs költségét megtakaríthatja!!!

@ 2018 IRODAMESTER
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el